Často Kladené Otázky
VŠEOBECNÉ INFORMÁCIE
Ak je produkt, o ktorý máte záujem vypredaný, môžete zažiadať o zaslanie informácie o jeho dodaní na sklad. Použite Wishlist. Táto možnosť je dostupná priamo pri produkte. Znamená to, že keď daný produkt príde na sklad, príde Vám informačný e-mail. Taktiež pri každom produkte, ktorý je nedostupný môžete vidieť dátum naskladnenia, teda dátum, kedy bude produkt opäť v ponuke.
Náš veľkoodberateľský eshop ruskamedic.sk ponúka zákazníkom nákup s registráciou, ale aj bez registrácie a preto máme riešenia dve.
Ak ste registrovaný zákazník, v sekcii objednávky uvidíte, či bola objednávka prijatá v poriadku. Ak nie ste registrovaný zákazník, kontaktuje nás e-mailom alebo telefonicky a my Vám s radosťou pomôžeme a ak niekde nastala chybička odstránime ju.
DODACIE INFORMÁCIE
V prípade voľby osobného odberu je potrebné počkať na potvrdzujúci e-mail o tom, že je Vaša objednávka pripravená na odovzdanie. Vyzdvihnúť si ju môžete v meste Svit a to konkrétne na adrese Intimo s.r.o. – ruskamedic.sk – Kpt. Nálepku 73/5, 059 21 Svit, spraviť tak môžete každý pracovný deň v čase od 8:00 do 16:00 h.
Rýchlosť spracovania objednávky závisí na spôsobe platby, ktorý si zvolíte. V prípade dobierky je objednávka zasielaná 2. triedou, teda doba dodania je 2 až 10 pracovných dní od dňa odoslania. 1. triedou sú zasielané objednávky, ktoré sú zaplatené prevodom na účet alebo kartou online cez platobnú bránu.
V prípade platby prevodom na účet sa doba dodania môže predĺžiť, keďže objednávku posielame až po pripísaní platby na náš účet. V prípade využitia služby Kuriér je objednávka, ktorá bola vytvorená do 11:30, z pravidla doručená podstatne skôr.
INFORMÁCIE O PLATBÁCH
Za Vašu objednávku môžete u nás zaplatiť hneď niekoľkými spôsobmi – platbou vopred na účet, alebo dobierkou – pri prevzatí objednávky.
Bližšie informácie nájdete v sekcii Doprava a platba